2012/12/12

15. rész: You're the air


Sziasztok, kedves Olvasóim! :) 
Annyira siettem a résszel, hogy azt le sem tudom írni. Na, jó, igazából nem én siettem, inkább úgy mondanám, siettek az ujjaim az írással. :) 
Egy kis szösszenet rólam: eszméletlen nagy nyüzsgés van a suliban mióta a karácsonyi műsorra készülünk. Hihetetlenül jó lesz! Nagyon élvezzük a próbákat, én legalábbis, de ezzel még egy jó páran vannak így. Pénteken lesz az ünnepség és totálisan izgatott vagyok! :) Kívánjatok sok szerencsét, ugyanis én fogom vinni a koszorút, verset mondok és az énekkarban is szereplek! Imádni fogják a vendégek az előadásunkat! :) 
Nem is fecsegnék többet... itt a friss fejezet!
Jó olvasást!
Ölel Titeket, 
Regina Malik 

1 héttel később.

Harry születésnapi bulija után nem láttam a fiúkat, Louis és Zayn hívott, de mindkettőjük csak egyszer. Louis azért keresett, hogy mondjam meg Hope-nak, kapcsolja be a skype-ot, Zayn pedig azért, hogy egyeztessünk egy napot, amikor átjön filmezni. Kicsit próbáltam kifogásokat keresni, mivel az egyik énem azt súgta, hogy el kell felejtenem, de látni akartam, hallani a hangját, tudni, hogy itt van, közel hozzám. Győzött az akaratosabb énem, mint mindig. Mára beszéltük meg a filmezést. Izgatott vagyok, hogy tudom, bármelyik pillanatban betoppanhat az ajtómon. Csak türtőztetnem kellene magamat, hogy ne ugorjak a nyakába az örömtől, vagy a szomorúságtól ne sírjam el magam. Normális ez? De most komolyan.

- Destiny, segítenél nekem egy kicsit? – kiabált be a nappaliba anyu, ahol épp feküdtem.
Besiettem a konyhába, majd rátámaszkodtam a pultra. – Mondjad.
- Ideadnád a cukrot? – mutatott a fenti szekrényre.
- Tessék – nyomtam a kezébe.
- Köszi. Mikor jön Zayn?
Ránéztem a telefonom kijelzőjére. – Mindjárt.
- Mit néztek?
- Egy olyan filmet, amit ő nem fog szeretni – mosolyodtam el. Felvont szemöldökkel nézett rám. – Randiztam egy sztárral.
- Amit tavaly megnézettél velem?
- Azt.
- Nem is olyan rossz az a film – vont vállat.
- De mi nők vagyunk, szerinted egy fiúnak mennyire tetszik egy totál szerelmes film? – ültem fel a pultra.
- Zayn más, mint a többi fiú – nézett rám mosolyogva.
Köszi anya, ezt én is tudom, elég jól… Zayn a legtökéletesebb pasi, akivel életemben eddig találkoztam. Nekem tökéletes.
- Ühüm – dörmögtem zavartan.
- Ő nem fog leszólni egy filmet, ami neked tetszik. Mindig odafigyel mindenkire. Aranyos srác. Nem gondoltál még arra, hogy randizzatok úgy?
- Anyu! – szóltam rá. De amúgy minden második másodpercben azon gondolkozok, milyen jó lenne vele lenni.
- Jó, jó. Ne haragudj!
- Nem, dehogy – hajtottam le a fejem. Reméltem, hogy nem veszi észre a rákvörös fejemet. Hála Istennek, nem volt ideje velem foglalkozni, mert a kajára figyelt.
- Destiny!
- Hm?
- A telefonod.
Értetlen arckifejezéssel bámultam rá, majd a mobilomra néztem. Rezgett. Zavaromban megvakartam a homlokomat, majd áthúztam a kijelzőn az ujjamat.

- Szia, Fred!
- Szia – üdvözölt lihegve.
- Futsz? Üldöznek? Úristen, jól vagy? – szorítottam a fülemhez a telefont.
- Minden okés – nevette el magát. – Csak épp sétálok haza és hideg van.
- Ja, értem. Mizu van?
- Holnap ráérsz? – kérdezte, majd folytatta: - Mármint ez kijelentés volt.
- Vasárnap lesz.
- Csak a Nagyfőnök ezt leszarja. Nem rabolná sokáig az idődet, csak alá kellene írni pár papírt, hogy júniusban elkezdhessünk felvenni a demót.
- És az nem ér rá mondjuk hétfő délutánig? Na jó, tudod mit? Mindegy. A tanuláson úgysincs más programom holnapra, szóval rendben.
- Egyébként nem volt választásod.
- Tudom.
- Szia – hallottam, hogy mosolyog, én pedig kinyomtam.

Majd pár másodpercen belül ismét rezgett.

- Hm?
- Tudod, hogy nem illik köszönés nélkül „távozni”? – dünnyögött Fred. Ismét kinyomtam, most már csak poénból.

„A modorodon azért még van mit csiszolni, xx” – érkezett az sms.
Visszaírtam: „Sajnálom… vagy mégsem. J Xx”

- Na mi van? – simította meg anyu a vállamat.
- Csak pár papírdolog a demóval kapcsolatban.
- Ugye nem akarják visszavonni?
- Nem, dehogy. Nagy tehetségnek tartanak és szívesen dolgoznak velem.
- Persze, hogy szívesen dolgoznak veled, hisz gyönyörű a hangod. De nem gondolod, hogy el kellene menned egyetemre, főiskolára?
- Anyu, maradtam a Melody-n plusz 2 évet. 19 éves vagyok. Nem fogok fősulira menni, mert nem akarok.
- De ha nem jönne be az énekesi karrier…
- Az a jövő. Most meg a jelen van. Nem akarok a jövőre gondolni, csak a mának élni. Fiatal vagyok.
- Tudom, de a fiatalok sok hibát követnek el.
- A felnőttek is.
- Ezt nem vitatom. Gondold át!
- Nem kell átgondolnom. Ezen az éven végzek az iskolával és nem megyek főiskolára.
Anyu felsóhajtott, majd visszafordult a tűzhely felé. – Csengettek.
- Hallottam.

Kicsit szaporábban szedtem a lábaimat, de nem akartam, hogy a lépteim hangja eláruljon, ezért csak mértékkel siettem ajtót nyitni. Amint megpillantottam, szinte a lélegzetem is elállt. A csukja az egész hajára rá volt húzva, mintha csak a gyermekét védené, fekete kabátja tökéletesen passzolt amúgy a hajához, farmer gatyát és bakancsot viselt.
- Rohadt hideg van – „köszönt”.
- Szia neked is – mosolyodtam el, majd betessékeltem.
- Szia-szia, bocsi – vette le sietve a kabátját és a bakancsát.
- Sietünk valahova?
- Igen, a szobádba, mert rohadt hideg van.
Elnevettem magam. – Jó, na gyere, meg ne fagyj.
- Szia Lilly! Jó főzőcskézést! – szólt be anyunak a konyhába.
- Hello Zayn! Köszönöm! – köszöntötte anyut. – Jó filmnézést!
- Meglesz – mondtam.
Felbaktattunk a lépcsőn, majd a pendrive-omat bedugtam a tévébe és kiválasztottam a filmet. Zayn addig elhelyezkedett a babzsák fotelemben.
- Mit fogunk nézni? – kérdezte.
- Randiztam egy sztárral.
- Fájni fog?
- Picit – mosolyogtam rá, majd levetődtem a másik fotelbe.

***

- Olyan szép ez a dal – mondtam. – Imádom.
- Nem rossz – bólintott Zayn.
- A lánynak olyan jó érzés lehet, hogy a srác mindenki előtt így elénekli neki.
- Neked már énekeltek?
- Nem. Soha – nevettem. - What you mean to me – énekelgettem halkan.
- Holnap mit csinálsz?
- Tanulok, ah. Plusz bemegyek a kiadóhoz.
- Minek?
- Papírok…
- Értem. Lesz egy magánkoncertünk. Pénzes a pasas, a lánya meg rajongó.
- Szegények – mosolyodtam el. – Hány éves?
- 13 és sok barátnője van.
- Valamelyik a végén még meghódít.
- Kettő egyszerre! – rázta meg a fejét.
- Zayn, vigyázz a nőkkel! Szétszednek.
- Az hát – bólogatott eszelősen. – Sí-maszkban fogok járkálni.
- Miért?
- Nem tudom, de menő.
- Nem az – csóváltam a fejem.
- Akkor azért, mert menővé teszem.
- Így már elképzelhető.
- Szerinted Epic vagy Columbia?
- Columbia, mert oda vagyok szerződve – nevettem fel.
- De Olly Murs is Epic-es.
- Rebecca Ferguson is.
- Ronan Parke.
- Matt Cardle, tudod, az országos spanotok Columbia-s.
- Mi is.
- Tudom.
- Megmutatod a dalszövegeidet? – kérdezte kiskutya szemekkel.
- Honnan tudod, hogy írok? – kacagtam fel kínosan.
- Louis említette, hogy régen sokat írtál.
- Egyet megmutatok. Csak egyet, az valamennyire tűrhető…
- Rendben.
Felkeltem a fotelből, majd odaléptem a szekrényemhez, elővettem az egyik tömbömet, ami tele volt szövegekkel, felkaptam a gitáromat és lehuppantam az ágyamra.
- Majd véleményt kérek, jó? – kapartam elő a választott dalt.
- Rendben – bólintott, közben pedig megfordította a babzsák fotelt, hogy rám lásson.
- Öhm, a címe You’re the air. 
(…)
I want the stars to know they've won
If only to beguile
The sky has opened up again and Heaven reconciled
I want you naked, I want you wild
I want the stars to know they win
Give me that smile, just give it me, just turn it on
I'm lost again

I can't eat or sleep
When you're not with me,
Baby you're the air i breath
(…)

(a dalszöveg REM – You’re in the air és Nick Jonas – Critical)

- Ez nagyon jó – hallottam Zayn hangját és csak most nyitottam ki a szemem, ami eddig az egész előadásom alatt csukva volt.
- Valóban?
- Persze – mosolygott. – Mikor írtad?
- Még régebben – hazudtam.
 Igazából ezt a dalt Harry születésnapja után írtam, szóval pár napja, amikor nem találkoztam Zaynnel… mondhatom, picit bele is őrültem. J
- Értem. Nekünk nem akarsz írni egyet?
Felnevettem. – Talán lehet róla szó.
- Kezdetnek megteszi – vont vállat és velem együtt kacagott.

Zayn körülbelül még fél órát maradt, mert Liam hívta, hogy elszabadult a pokol Harryéknél. Felajánlottam, hogy vele megyek, de megakadályozta, azzal az indokkal, hogy „tanulnom kell”. Igaza volt.
Csak még lemegyek enni…
Ahogy kinyitottam a szobaajtómat anyuba ütköztem. Kérdőn néztem rá és nem tudtam ezt a dolgot mire vélni.

- Hallottam a dalt – szinte suttogta.
Nagyot nyeltem, elég hangosan. – Hallottad?
- Igen – bólintott.
Abban a pillanatban értettem, mit mond. Nem csak a dalt hallotta, hanem a mondanivalóját is… mintha tudta volna a miértjét. Biztos voltam benne, hogy szinte tudja. 

16 megjegyzés:

  1. Először is míg el nem felejtem! Sok sikert :DD Nagyon jó lett a rész és nem hiszem el,hogy nem vette az adást?!!!! Hihetetlen..Csodálkozom,hogy nem szőke :DD Még mindig nagyon jól írsz :) És még mindig hihetetlenül imádom a blogod :) Várom az új részt <3 SIESS :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :)
      Nem is igazán az volt a cél, hogy vegye a lapot. :) És én még mindig nagyon szépen köszönöm! :) Igyekszem! :)
      xxx

      Törlés
  2. Dejó hogy a hosszú szünet után végre visszataláltál hozzánk, és írod a jobbnál jobb fejezeteket. :D Nagyon megleptél ezzel a résszel, és izgatottan várom, hogy legközelebb is meglepj. ;) Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat kellett tanulnom. :( Örülök, hogy vártatok rám és a részekre! :)
      Nagyon igyekszem, hogy ne okozzak csalódást! :)
      xx

      Törlés
  3. Hi (: Meddig akarsz még kínozni? :)) Annyira jól írsz, hogy az már fájdalmas^^ Amúgy nemrég nekikezdtem a Stellás sztoridnak is, el kell mondjam, hogy azt is imádom :D
    Következő részt akarok :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Miért kínozlak? :) Sosem szoktam olyat tenni. :)
      Köszönöm! :)
      Nagyon örülök neki, jó olvasást hozzá! :)
      Jövő hét vége felé lesz!
      xx

      Törlés
  4. Bocsi,hogy még egyszer írok ,de DÍÍÍJ tőlem :) http://veruss-hopelesslove.blogspot.hu/ Gratulálok :D

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás!:) De, kár hogy rövidebb részt írtál, mint amit szoktál.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan megtudjátok! :)
      Általában 4,5-5 oldalt szoktam írni, ez csak egy fél oldallal lett kevesebb, 4 oldal. :) De igyekszem hosszú fejezeteket hozni!
      xx

      Törlés
  6. Szia :D
    Ma találtam ide, de már ki is végeztem :DD
    Imádom és már alig várom, hogy mi fog történni, hogy mikor fogják egymás felé megtenni azt a bizonyos lépést :D
    Annyira várom már hogy elcsattanjon Zayn és Des között az első csók :D
    Remélem hamar jön a folytatás :D
    Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon örülök! :)
      Köszönöm! :)
      Ha tovább követitek a blogomat, megtudhatjátok mi lesz! :)
      Igyekszem megírni, csak sajnálatos módon elkapott egy nagyon gonosz kis influenza és teljesen ledöntött fizikailag és agyilag is. :s
      xx

      Törlés
  7. Hey evrybody!Ti is úgy gondoljátok h ez a csaj hihetetlenül ír?:))Nagyon ügyes vagy!Siess a kövivel!*-*

    Toffifee :DDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm! :))
      Jól esik tőled, tőletek ez a sok dicsérő szó! :)
      xx

      Törlés
  8. légyszíííí hamar a kövit mert ahwwww *-* kajak nagyon jó :D és nem bírom ki h ne tudjam meg h mi lesz belőle :D nagyon siess kérlek *-* :D

    VálaszTörlés