2012/09/21

13. rész: Betegség? Ne már!

Sziasztok!
Itt lenne a 13. rész, ami végül is tök rövid, meg unalmas, de azért remélem még sem lett annyira szörnyű, mint amilyennek gondolom. :) 
Nem akarok sokat beszélni, meg nincs is kedvem most hozzá...
So jó olvasást! :)
- Regi, xx



Már alig vártam, hogy hazaérjünk, mert egyrészt fájt a fülem a zene hangosságától, másrészt pedig tényleg iszonyat fáradt voltam. Persze Hope-tól ismét megkaptam, hogy „mégis miért nem szóltunk neki, hogy elmegyünk, mert hogy ő olyan nagyon halálra izgulta magát”.
- Nem csináltunk semmi illegális dolgot. Sétáltunk, aztán vettünk Zaynéknek egy dvd-t. Oké? – magyaráztam teljesen hulla tekintettel.
- Mégis mi van veled? – fürkészett. – Szörnyen nézel ki.
- Szörnyen is érzem magam.
- Végy egy jó meleg fürdőt, majd aludj egyet – parancsolt rám. Ez vicces, ő anyáskodik felettem?
- Anyu, főzöl nekem teát? – kérdeztem bociszemekkel.
- Ne anyázz le! – üvöltötte le a fejem. Hát, igen, szeret ő lenni a határozott, az idősebb és az okosabb. Ezek közül végül is mennyi igaz rá valóságosan? Áh, hagyjuk.
- Kérlek – kértem komolyan.
- Bolond vagy – forgatta meg a szemeit, majd legyintett és besétált a konyhába. Mégis csinál nekem teát. J
Miután levettem a kabátomat, a sálamat, meg a többi dolgot, odaköszöntem a fiúknak, majd felslisszoltam az emeletre. Belenéztem az asztali tükrömbe. Hááát. Tényleg ramatyul nézek ki. Szemeim kigömbölyödtek, kidülledtek, arcom piros, mint a tűz és összességében olyan fejet vágtam, mint aki most szabadult a szociális központból. Táskámat leraktam az ágyra, majd miután a mobilomat kitettem az asztalra, levetettem a ruháimat és bementem a fürdőszobámba. A kádban szétszórtam pár illatkövet, majd vissza kimentem a fürdőből, hogy lerakjam a hajgumimat.

Kopogtak.   
- Bejöhetek? – nyitott be Zayn.
- Már bejöttél – vontam vállat. Ránéztem Zaynre, akinek majdnem kiestek a szemei és inkább gyorsan más felé nézett. A Big Time Rush-os posztereimet kezdte el szemlélgetni. Akkor esett csak le a dolog, hogy én alapból egy kis törülközőben topmodellezek neki. Upppsz.
- Figyelj, nem nézek oda, csak azt szerettem volna megkérdezni: jól vagy?
- Nem, nem igazán – ismertem be. – Picit fáj a fejem, sőt a közérzetem sem a legjobb.
Amint kimondtam az utóbbi szavakat, megszólalt a telefonom.
- Majd még dumálunk, de most akkor hagylak – lépett ki az ajtón, majd behúzta maga után. Még néztem vagy három másodpercig az ajtót, aztán odaléptem a telefonomhoz.

Anyu – állt a kijelzőn.

- Szia! Mi van? – vettem fel.
- Csak meg akartam kérdezni, jól vagytok-e. Szóval, hogy vagytok? Kibírtok még egy napot?
- Persze, tök jól elvagyunk, de azért hiányoztok.
Ó, elfelejtettem mondani, hogy anyuék egy tárgyalásra mentek Madridba? Ja, és ha már ott vagyunk, miért ne legyünk távol a gyerekektől 4 napig…?
- Holnap érkezünk – emlékeztetett rá. – Figyelj a húgaidra! Egyébként, hogy ment Jenna „vissza a kollégiumba” ügye? Remélem nem felejtettétek el, és időben beköltözött!
Hát, ő, izé, de, de elfelejtettük. Ebből iszonyat nagy gond lesz. Jobb, ha nem szólok anyunak. Én majd elintézem.
- Igen, persze, tök jól ment minden, nem volt semmi gond. Ugyan, mi? Elfelejteni? Dehogy. – daráltam le egy szuszra a hazugságomat.
- Rendben, bíztam benned. A nővéred néha elég kelekótya – éreztem, hogy mosolyog. Remek. – Most mennem kell, szóval, vigyázzatok magatokra! Puszillak titeket! – köszönt el.
- Puszi! – nyomtam ki.

Majd fürdés után elintézem a Jenna dolgot. Hogy lehet ennyire felelőtlen??? Nem én ígértem meg, hogy elviszem a húgomat beíratni a mostani félévre. Hihetetlen, hogy Hope elfelejtette.

Miután vettem egy jó hosszú, körülbelül egy órás fürdőt, befeküdtem az ágyba, majd az IPhone-omba beleillesztettem a fülesemet és zenét hallgatva elaludtam.

~*~

- Destiny – szólítgatott egy lágy, ismerős, halk hang.
- Mi van? – nyöszörögtem rekedtes hangon.
- Lázmérő – nyomta a kezembe a tárgyat.
- Hope, ne már – vontam fel a szemöldököm.
- De már – mondta határozottan. Rátette a kezét a homlokomra. – Olyan tüzes a fejed, hogy szalonnát tudnék rajta sütni – elnevettem magam.
- Jól van – sóhajtottam. Betettem a mérőt, majd 1-2 perc múlva csipogni kezdett.
- 38,5 – tájékoztatott Hope. Aha, mintha nem láttam volna. – Hozok gyógyszert, ja és ott a teád – mutatott az éjjeliszekrényemre.
- Köszi – mosolyodtam el, majd felültem és odanyúltam az italért. Át volt fogva egy kendővel, gondolom, hogy ne égessem el a kezem közben. Óvatosan szörpintettem egyet, majd megborzongtam. Éreztem, ahogy a melegség átjárja testemet, pedig nem voltam én sem hideg. Hallottam, ahogy a lány trappol fel a lépcsőn, majd pár pillanat múlva a szobámban termett.
- Tuti, hogy Jenna fertőzött meg – közölte. – Vagy a ma délutáni kis kiruccanásod miatt lettél beteg.
- Hány óra van? – direkt nem reagáltam az előbb hallottakra. Ki a franc akar most veszekedni?
- Tíz, de nyugi, csak három órát aludtál.
- Nagyon nyugodt vagyok, nem látod? – tártam szét a karom.
- Holnap doki.
- Tudom.
- Rendben.
- Egyébként, hogy ment Jenna beíratása a kollégiumba?
- Tök jól ment. Telefonon lerendeztem. Délután bementem, mert megbeszéltem még az igazgatóval pénteken, hogy mivel nem tudunk bemenni, ezért mára raktuk a beíratást.
- Te elintézted?
- Naná. Hát nem meg volt beszélve, hogy elviszem Jennát? Ennyi.
- Felnőttél – ráncoltam a szemöldököm. Ez meglepett. Hope észben tartott egy dolgot? Egy ilyen fontosat? Nem semmi.
- Jó-jó, elég lesz ebből, csak elvégeztem azt, amire megkértek. Nem vagyok ettől még szuperhős.
- Nem mondtam, hogy az vagy, mert nem vagy – nevettem fel. Amennyire tudtam…
- Feküdj vissza, majd reggel felébresztelek. Bemegyünk a dokihoz.
- Jó éjt!
- Neked is – köszönt, majd kiment a szobámból.

Visszafeküdtem az ágyba, aztán egyik kezemet benyomtam a párnám alá, a másikat pedig a hasamhoz nyomtam, lábamat felhúztam, míg a másik ki volt nyújtva. Kedvenc alvópózom.

Hope mégsem annyira hülye, mint ahogy gondoltam. Hihetetlen, hogy elintézte. Nem szokott ő ilyen felelősségtudó lenni. Mi üthetett belé? Szerintem még a szülinapomat  is elfelejtené, ha nem akkor lenne, mint az övé…

Már pont elaludtam volna, amikor nyílt az ajtó. Halk lépteket hallottam, óvatosan kinyitottam a szememet, majd egy férfialakot pillantottam meg a sötétben, de kivenni már nem voltam képes, hogy ki az. Túl sötét volt. Pont, hogy sikítani akartam, de rátette kezét a számra. Ismerős volt a keze.

- Hé, ne üvölts – nyugtatott meg.
- Marhára megijesztettél, Zayn – kezét levettem számról, majd köhögtem egyet.
- Bocsi – vakarta meg a tarkóját. – Nem akarlak zavarni, mert már totál fél tizenegy van, csak akarok valamit kérdezni.
- Kérdezz nyugodtan.
- Szereted a Big Time Rush-ot?
- Aha, fan vagyok – kuncogtam.
- Szuper – mosolygott.
- Ennyit akartál? – vontam fel a szemöldököm, majd arcát próbáltam fürkészni a sötétben.
- Lényegében igen.
- Rendben.
- Lesz majd egy meglepetésem számodra.
- Mi az?
- Nem mondom el – nevetett.
- De, légy szí’!
- Az úgy tré.
- Ne csináld már, na, mondd el!
- Nem, nem mondom el! Izgulj csak, rágd le a körmöd, tépd a hajad, halmozz el sms-ekkel, de nem fogom elmondani. Még nem.
- Nem fogok sms-t küldeni. Egyet sem.
- Oké – mosolygott.
- Lépek – állt fel az ágyamról, majd megigazította a pulcsiját.
- Egyébként még mindenki itt van?
- Aha, most megyünk. Csak be akartam nézni. Nem kérdezem meg, hogy vagy, mert látom, hogy szarul, ne haragudj, meg Hope mondta, hogy lázad van – tette mancsát a homlokomra. – És igen, elég meleg vagy.
- Kösz – sziszegtem.
- Csak természetes – mosolyogott.
- Tényleg megyek. Jobbulást!
- Köszi!

Miután kiment az ajtómon egyből az éjjeliszekrényemhez nyúltam, a telefonomért. Kikerestem a számát a névjegyzékből, majd szaporán pötyögni kezdtem.

Mondd meg, mi lesz a meglepetés! Légy oly’ kedves! Kérlek! Xx”

Elküldtem, majd mellkasomra biggyesztettem a készüléket és lehajtottam fejem a párnámra. Pár perc múlva rezgett – mivel némára volt állítva – és gyorsan utána kaptam. Megnyitottam az üzenetet, majd szomorúan pislogtam a kijelzőre.

„Bolond vagy! Aaha. Tudtam, hogy nem bírod ki. X”

Aztán végül is elmosolyodtam, mert igaza volt. Nem bírtam ki. Bolond vagyok? Ha emiatt bolond vagyok, akkor igen, az vagyok. J

13 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett.:D Várom a kövit.:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik :) remélem hamar lesz kövi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :) Kábé október elején, vagy ha nem kell sokat tanulnom, akkor még szeptember végén hozom a következőt. :) xx

      Törlés
  3. Sziaa.:)

    Hát hogy is kezdjem...talán ott hogy már régóta olvasom a blogodat és ez mellet nagyon sokat olvasok.:DD mármint ilyen blogokat.:D és el kell neked mondanom hogy ez a blog a kedvencem.*-*♥♥ nem tudom hányan mondhatták, de nem is érdekel már bocsi hogy ki mit szól hozzá akinek nem tetszik az süppedjen magába akinek meg tetszik azoknak meg szeretés van.:)♥♥ még egyszer imádom a blogodat.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Nagyon boldoggá tettél ezzel a kommenttel! :) Örülök, hogy tetszik! Annyit tudok én is mondani azoknak, akiknek nem tetszik, hogy nem kell olvasni, nem kötelező. Akik pedig szeretik a blogomat és amit csinálok, akkor én is szeretem őket. :) Minden olvasómat szeretem. Komolyan.:)
      Köszönöm még egyszer, jól esett, amit írtál! :) xx

      Törlés
  4. hűűű nagyon jó meg persze az összes!nagyon ügyi vagy!!!<3azt megkérdezhetem mi az igazi vezetékneved :)) ??? ténylegg ez a legjobb blog a világon !!!! egyetértek "névtelen" :))))xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Pesti Regina az igazi nevem. De ez titok - haha, nagy titok.:D Köszönöm! :) Szerintem van jobb is, de örülök, hogy így gondolod, nagyon jól esik! :) <333 xx

      Törlés
  5. Szia!!!Most abbahagytad ezt a blogot vagy mizu mert már 2 hónapja nincs rész :/// am naon ügyi vagy de ezt nem értem :((((

    Katusss :))

    ui:nagyon szépen kérlek válaszolj xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem, dehogyis hagytam abba! :) Csak nincs időm írni. :( De mindjárt felteszem a következő részt! :)
      Köszönöm szépen!

      Puszi! x

      Törlés
  6. :)))jajj de jó!!!már megijedtem.huhh.nagyon boldog karit és mikit!:))előleg és utólag is <3

    Katusss:))

    VálaszTörlés