2012/04/19

7. rész: Majdnem szakítás

Sziasztok!
Most nem díjat - haha -, hanem részt hoztam! 
Sajnálom, hogy eddig várattalak titeket, de minden összejött erre a két hétre. 
De most itt vagyok, szóval nem is rabolnám tovább az időtöket. 
Csak még egy dolog: köszönöm szépen a fejlécképet KittiGinának! Nagyon tetszik!
És nektek? :)

Na, most már tényleg jöhet a rész. Nem beszélek tovább.:)
Remélem tetszeni fog, pedig csak összecsaptam. :\
Jó olvasást!
xx

Reggel fél hatig csak filmeket néztünk és délután háromkor keltünk fel.

- Hát te? – néztem a meglepetést okozó Louis-ra, amikor lementünk a lépcsőn.
- Hope-ot várom – mosolygott.
- Na, hova mentek? – kérdeztem.
- Elmegyünk romantikázni – nevetett.
- Jó mulatást! – mondtuk egyszerre Bernivel.
- Meg lesz – trappolt le a lépcsőn Hope.
- Igen – bólogatott Louis, majd egy gyors köszönés után el is mentek.  

- Most már elhiszed, hogy Louis a drága tesókámmal járt? – kérdeztem Bernitől.
- El – kuncogott. – Aranyosak együtt.
- Mit együnk? – váltottam témát hirtelen.
- Nem tudom – vont vállat. – Mindegy.
- Sütök tojást, az úgyis hamar kész lesz.
- Tökéletes – bólintott. – Segítek!
- Inkább kérdezd meg Jennát, hogy ő kér-e.
- Oké – sarkon fordult, és felfutott az emeletre.
- Kér – dobta fel magát a pultra. – És Harry is.
- Harry? – néztem fel rá értetlenül.
- Harry – bólintott.
- Harry?
- Mondtam már. Igen, Harry.
- Hol van Harry? Vagy mi van?
- Fent, Jennával gépeznek – alig mondta ki, de én már a lépcsőn robogtam felfelé.

- Jenna… Ó, szia Harry! – tettem úgy, mintha nem tudtam volna, hogy itt van.
- Szia, Des! – mosolygott Harry féloldalasan.
- Mr. Styles hogy-hogy itt van? – tudakozódtam.
- Én csak…
- Egy játékot mutat nekem – mondta Jenn.
- Szerelmes, esetleg Cupidós játék? – céloztam.
- Nem, gyilkolászós – válaszolt Harry, egy hatalmas vigyorral.
- Harry, ezt most komolyan csinálod? Ennyire nem érted, hogy miért kérdeztem, hogy milyen a játék?
- Mondtam, hogy akció!
- Ilyen sötét hogy lehetsz? – sarkon fordultam, majd lerobogtam a lépcsőn.

- Csak valami játékot tesznek fel Jenna gépére – vontam vállat.
- Úgy tudtam, hogy Jenna Niallért van oda – mondta Berni.
- Hát… úgy néz ki, nem.
- Aha, látom – húzta a száját.
- Nyugi van már – karoltam át fél kézzel, közben még mindig a kajára figyeltem. – Harryn kívül van egy csomó másik pasi a bolygón!
- Igazad van – sóhajtott. – De nekem akkor is ő kell – szomorodott el újra.
- Végül is mindig az idősebb nőkre bukott – nevettem el magam.
- Hogy lehetsz ilyen bunkó? – mosolygott.
- Miért, nem? Caroline vagy ki is 32 éves!
- De. Úgy látom, figyelsz néha rám.
- Kénytelen vagyok. Néha igazán unatkozok és nincs mit tennem.
- Szemét vagy – hunyorgott.
- Tudom – motyogtam.
- Amúgy még mindig nem tetszik senki a bandából?
- Nem, de mind jó fej – vágtam rá meggondolatlanul.
- Ilyen nincs – esett le az álla. – Te heteroszexuális vagy?
- Az vagyok – dobtam be a sértődöttet.
- Akkor ne hazudj!
- Jó – sóhajtottam.
- Tudtam! Na ki az? Liam, ugye?
- Nem, nem Liam. Zayn az.
- Zayn? Annyira tudtam, úgy, de úgy tudtam!
- Dehogy tudtad.
- Jó, igazából nem, de jaj, annyira örülök neked – ugrándozott.
- Miért?
- Mert ha összejöttök, akkor tök jó lesz – mosolygott.
- Ki mondta, hogy összejövünk?
- Figyelj, te mindenkit az ujjad köré tudsz csavarni, úgy, hogy te nem is tudsz róla!
- Kész a kaja? – jött be a konyhába Jenna, őt pedig Harry követte.
- Kész!

Mindenki kivette az adagját, majd leültünk enni. Közben végig ment a duma Harry és Jenn között.
- Mi is ez? – vágtam Harry szavába.
- Egy játék – válaszolt Jenny, majd beszéltek tovább.
- Ti mosogattok – indultunk fel Bernice-szel az emeletre.
- Aha, nem – ellenkezett Jenn.
- Ó, dehogynem – és befutottunk a szobámba.

- Hé, Des – ült le az ágyamra Berni.
- Hm?
- Nem akarsz beszélni Lukassal?
- Pont ez járt a fejemben. Tényleg szakítanom kéne vele, vagy nem is tudom, de ez így nem mehet tovább – húztam el a számat.
- Én nem sajnálom – vont vállat.
- Miért?
- Mert egy beképzelt, arrogáns pasi, akit ki nem állhatok! Sőt, Zaynhez jobban illesz!
- Bernice, kérlek! Hanyagold már a Zayn-Destiny témát! – erre csak legyintett egyet, majd felállt.
- Vedd a kabátodat. Én megyek haza, te meg bemész Lukashoz. Úgyis az utcámban lakik az a kis takonypóc.
- Rendben, de majd később, ok?
- Jó – mosolygott.

***


*Kb. 2 óra múlva*

- Szia Lukas! – köszöntem, mikor ajtót nyitott.
- Szia! – meg akart csókolni, de én figyelmen kívül hagyva bementem a házba.
- Beszélhetnénk?
- Persze –nézett rám szúrós tekintettel. Kellemetlen volt, ahogy bámult. – Gyere, menjünk fel a szobámba! – mutatott a lépcsőre. Levettem a kabátomat és a cipőmet, majd felmentünk a szobájába. Leült az ágyára, én pedig előtte járkáltam fel-alá.
- Szóval… - kezdtem volna, de közbe vágott:
- Kérsz valamit?
- Nem.
- Inni?
- Nem.
- Enni?
- Nem.
- Hé, figyi! Nem enni vagy inni jöttem. Csak beszélni szeretnék veled, de jobb lenne, ha túlesnénk rajta, és hagynál szóhoz jutni! Kérlek!
- Jó, oké.
- Na, végre! Ez nem mehet így tovább, Luke.
- Mégis mi?
- Ez az egész… Elméletileg egy pár vagyunk.
- Igen…(?)
- De egy kapcsolat nem ilyen – sóhajtottam fel. – Ez nekem nem megy így.
- Szakítani akarsz?
- Hát, igen.
- Ne, kérlek, könyörgöm! Destiny, próbáljuk meg újra!
- De…
- Kérlek! Csak még egy esélyt kérek tőled. Olyan nagy dolog lenne?
- De ez az egész így nem jó.
- Des… kérlek – közelebb lépett, majd belenézett a szemembe és elvarázsolt.
- Jó – motyogtam zavaromban.
- Köszönöm – csókolt meg.
- De ezt az esélyedet ne cseszd el.
- Nem fogom – elmosolyodott, majd átölelt.
- Mit csináltál?
- Tv-t néztem eddig, de most az életemet tartom a karjaimban.
- Azt hittem, engem – dugtam ki rá a nyelvem, ő pedig gyorsan megharapta. – Ez így nem fain – nyökögtem.
- Talán fáj?
- Igen – bólogattam, mire elengedte.
- Van kedved ma itt aludni nálam?
- Sajnálom, de megígértük tegnap a srácoknak, hogy elmegyünk velük megünnepelni a sikeres turnéjukat.
- Milyen srácok?
- One Direction.
- Már megint azokkal a homokládákkal leszel? – ellökött (ami kicsit fájt) és ledobta magát az ágyára.
- Nem homokláda egyik sem. Louis a legjobb haverom, szóval ne sértegesd! Ki nem állhatom ezt!
- Talán örülnöm kéne neki, hogy inkább velük vagy, mint velem?
- Louis-t már ezer éve nem láttam és egy szóval sem mondtam, hogy velük szívesebben vagyok velük, mint veled. Ne húzd már fel magad ennyire. Higgadj le!
- Higgadjak le? Komolyan?
You put it down like New York City, i never sleep, wild like Los Angeles…- hallottam meg a telefonom csörgését.
- Bocs, telefon – mutattam „egy pillanat!”-ot az ujjammal. A kijelzőn áthúztam az ujjamat, majd felvettem.

- Szia, Hope – köszöntem bele a telefonba.
- Gyere már haza! Gondolom még el sem készültél! Ugye nem ment ki a fejedből, hogy ma Louisékkal ünneplünk? – támadott le köszönés nélkül.
- Nyugodj meg, mindjárt megyek!
- Ajánlom is – mondta, majd kinyomta.

- Sajnálom, mennem kell! – mentem vissza Luke-hoz.
- Elmész velük? – kérdezte rám sem nézve.
- El, mert megígértük.
- Nem muszáj.
- Tudom, de az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó – kacsintottam.
- Ó, te Szent Destiny!
- Szia, Lukas – vonultam ki a szobájából.
- Ne haragudj – futott utánam. – De nem szeretem, ha velük lógsz.
- Pedig szokj hozzá, mert ők a barátaim.
- Rendben van, oké.
- De most mennem kell, tényleg. Hope ki van bukva és nem szeretném, hogy mikor hazamegyek egyből kitörjön a 3. világháború. Ugye megérted?
- Meg, persze.
- Szia – nyomtam az arcára egy puszit.
- Vigyázz magadra – szólt utánam, mikor kiléptem az ajtón.

***

- Destiny! Hol a… paripás völgyben voltál, de úgy Isten igazán? – robbant ki Hope. Mellette ott állt Bernice és Jenna, mosolyogva.
- Lukasnál.
- Remélem szakítottál vele – vonult fel az emeletre.
- Hát, nem – ráztam a fejem.
- Mi van? Miért nem? – ráncigált fel a szobámba Bern.
- Tudod milyen szép szemei vannak? Elvarázsol, basszus!
- Ennél te okosabb lány vagy. Láss már át a szitán, Drágám! Csak kihasznál és kész.
- Honnan tudod?
- Csak tudom. Eddig minden barátnőjével csak játszott.
- Talán megváltozott.
- Vagy nem. Olyan naiv vagy, Des.
- Tudom – bólintottam.

Tényleg naiv vagyok. Igaz, nem nagyon figyeltem oda Lukasra mit csinál, de tudom, hogy nem igazán tartottak sokáig a kapcsolatai. Ez zavart. Mi van, ha velem is csak játszik, ahogy Berni mondta? Én pedig adtam neki még egy esélyt. Nem tudom mit csináljak. Teljesen emészt ez a téma. Én kezdek nagyon beleesni és nem szeretném, ha padlóra küldene. Nem tudom, hogy vagyok képes ennyi idő alatt szerelembe esni, de valahogy így érzem magam egésznek. Teljesen elkábított. Csak a szép szemeire tudok gondolni…

- Gyönyörű barna szemek – mondtam ki hangosan.
- Mi van? – kérdezett vissza Bern.
- Ö, semmi. Lukason gondolkoztam.
- Neki kék szemei vannak, babám. Te Zaynen gondolkoztál.
- Mi? Nem!
- De, de – bólogatott.
- Vagy de – ijedtem meg.

Összekeverem Lukast és Zaynt? Úristen, ebből semmi jó nem fog kisülni, ezt előre látom. L

- Öltözz, Destiny, mert Hope már amúgy is ideges – szólt be a szobába Jenn.
- Jól van, jól van – sóhajtottam.
- Tényleg öltöznöd kéne – nyitotta ki a szekrényemet Berni.
- Milyen helyre megyünk?
- Diszkóba.
- Jó, akkor egy tök visszafogott szerelést állíts össze – dőltem le az ágyamra.
- A rózsás pólód, farmergatya és az a cuki rövid barna bőrmellény vagy bőrkabát, vagy minek mondjam. Jó?
- Tökéletes lesz – ültem fel. Berni odadobta a cuccaimat és elkezdtem öltözni.

7:30
7:45
8:00
8:20

- Készen vagytok? – kérdeztem.
- Még Hope nem – válaszolt Jenna.
- Mi az, hogy megint Hope-ra kell várni? – háborodtam fel. – Ő rángatott haza a barátomtól, hogy nem fogok időben elkészülni. Ez hallatlan!
- Nyugi, Des – csitított Berni.
- Kész vagyok – trappolt oda mellénk Hope.
- Végre – forgattam meg a szemeimet.
- Liam jön értünk – tájékoztatott Jenna.
- Az jó, legalább ihatok – mosolyogtam.
- Tuti, hogy Hope seggrészeg lesz – súgta oda nekem Berni, mire elkezdtem kuncogni, majd bólintottam. Egyetértettem…
- Sziasztok, lányok – szállt ki a kocsiból Liam. Hú, micsoda verda!
- Szia – köszöntünk.
- Van ám egy kocsid – bólogattam elismerően.
- Tiéd sem trabant – kacsintott. Igen, nem panaszkodhatok…
- Na, menjünk, trabantosok! – tapsolt Hope.
- Igen, menjünk – mosolygott Liam, majd kinyitotta mindenkinek(!) az ajtót. Eltartott egy darabig, na mindegy.
- Szerintem téged nem fognak beengedni – mondta Liam Jennának.
- Miért?
- Mert nem vagy elég idős. 18 éven aluliakat nem engednek be ide.
- De Harry?
- Ő sem jön be. Ő már ismeri ezt a gyalázatos rendszert.
- Szuper – mormogta. – Vigyázz Niallre – suttogta nekem.
- Mindenképp – bólintottam.

***

- Megjöttünk! – állt be Liam a parkolóba.
- Áh, már szétültem a seggemet – panaszkodott nekem Hope.
- Én is – mosolyodtam el.
- Na, gyertek – mutatott a club felé, ahol  - mint később kiderült – Paul és Micheal állt a fiúkkal. Persze a hátsó bejárata volt ez a clubnak, ahaaa. Hát a nagymenők már csak így csinálják.
- Sziasztok! – köszöntünk mindenkinek, majd adtunk egymásnak puszit. De Zaynnél leragadtam.
- Szia – mosolyogtam fel rá.
- Szia, Törpe – ölelt át.
- Mi van?
- Annyira apró vagy, alig látlak meg.
- Na, köszi szépen – adtam neki két puszit.
- Ne haragudj ám ezért, csak vicceltem – bökött oldalba.
- Igen, tudom, azért nem vagyok ilyen begyöpösödött, humortalan, stréber gyík.
- Nem is feltételeztem – tette maga elé a kezeit védekezésképp.
- Helyes – nevettem el magam.
- Jenna, te gyere el velem sétálni – tette zsebre a kezeit Harry. – Mi úgysem mehetünk be.
- Hé, Harry – hívta oda gyorsan Lou.
- Niall, te akarsz itt lenni? – kérdeztem gyorsan.
- Nem igazán – vont vállat.
- Lépj le Jennával, hiperszónikus sebességgel!
- Oké – bólintott.
- Menj már – lökte meg Zayn, majd Niall hirtelen megfogta Jenna kezét és elkezdte húzni.
- Jenna? – kérdezte Harry.
- Mondtam Niallnek, hogy menjen el vele, mert nem engedik be – válaszoltam.
- És én most mit fogok csinálni? Áh, jobb lesz, ha hazamegyek.
- Harry, menjetek el sétálni Bernivel – bökött a fejével Louis Berni felé.
- Hm, oké – odament Bernice-hez, majd két perc múlva intettek, hogy lelépnek.
- Ez könnyen ment – rántottam meg a vállamat.
- Destiny, Hope – szólt Liam, aki mellett már ott állt egy fekete, hosszú, göndör hajú lány. – Be szeretném nektek mutatni a barátnőmet. Danielle, Hope és Destiny. Destiny, Hope, ő itt Danielle.
- Szia – köszöntünk, majd neki is adtunk két puszit.
- Örülök, hogy találkoztunk – mosolygott.
- Mi is, nagyon – viszonoztam a mosolyát.
- Na, menjünk be – türelmetlenkedett Louis.
- Menjünk – nevettünk fel, majd megindultunk a club hátsó bejárata felé. 


24 megjegyzés:

  1. húúú:) ez nagyon csúcs rész :) bejövőőős:) várom a kövit:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Igyekszem. Sietek! :)
      :* x

      Törlés
  2. jajj, végree.:DDD
    nagyon jólett, grat.! :)
    bár furcsálltam h Destiny adott még esélyt Lukasnak... :DD
    várom a kövit.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Köszönöm szépen! :)
      Ez is a terv része. :D
      Sietek!:) x

      Törlés
  3. fnfsigushgdfhfgh. nagyon jó lett:D imádtam :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. asékldufhruteprifo. köszönöm szépen! :)
      xx

      Törlés
  4. nagyon jó lett,nagyon jól tudsz írni!!várom a következő részt,imádom!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszik! :)
      Sietek! :)
      xx

      Törlés
  5. Jaj de várom már a kövit olyan jóóó lett ez a rész remélem Bernice össze jön Harry-vel az olyan csúcs lenne !!!!! Nagyon ügyes vagy .Nekem irtóra tetszik a fejléc !!!Nagyon jól sikerült !!!!!
    Sies a kövivel siess siess mert különben meghalok olyan a Blogod számomra mint a drog (FÜGGŐ VAGYOK)
    Puszi Adri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj! :) Köszönöm szépen!
      Hát, majd kiderül... ;)
      Köszönöm! (L)
      Igen, szerintem is csúcs lett a fejléc. Köszönjük KittiGinának! :)
      Aj, Akkor sietek, hogy ne öljek meg senkit. :)
      Ahw :) "Olyan a blogod számomra, mint a drog" :$ Annyira örülök, hogy tetszik amit írok! :)
      Köszönöm!
      Puszi, xx

      Törlés
  6. http://clubtukinews.com/wp-content/uploads/2012/04/One-Direction-member-Zayn-Malik-picture-6.jpg

    VálaszTörlés
  7. szia:)
    nagyon jó lett mint mindig..imádtam <3
    régen hoztál már részt..:( siess pls.!! nagyon várom:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! :)
      Tudom.:\ Nagyon ihlethiányos vagyok, meg alig van időm írni. :\ Amint tudok, írok egy normális, elfogadható részt. Sietek!
      xx

      Törlés
  8. Szia.:) Nem régen találtam rá a blogodra, és egyszerűen imádom! Az egész sztori izgalmas, eseménydús, és, áhh, szeretem.:3 Siess a kövivel, kérlek!
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ahw, köszönöm szépen! :) Nagyon örülök! :)
      Sietek, de nincs nagyon ihletem és időm sem . :( Igyekszem... :\
      xxx

      Törlés
  9. Mikor lesz új rész??? Köviiit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már elkezdtem írni a következő részt, de még nem tudom mikor fogom tudni befejezni. Sietek. :\

      Törlés
  10. sziaa. nagyon tetszik a blogod, iszonyatjó:$ hajrá a kövivel, nagyon várom! :)
    (mellesleg légyszi elolvasnátok az enyémet is? köszi. a címe: fragmentsofadreams.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen. :) Örülök, hogy tetszik! :) Igyekszem, köszönöm! :)

      Persze, majd benézek! :)

      Törlés
  11. Szijjja....nagyon szeretem a blogod, de érdekelne hogy mikor lesz folytatás, mert már lerágom a körmöm olyan izgalmas:D...nagyon tehetsges vagy és így tovább:):$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Jaj, nagyon köszönöm! :) Remélem nem sokára be fogom tudni fejezni a részt, mert már nagyon dögnek érzem magam, amiért váratlak titeket, az olvasóimat. :) Mindenesetre igyekszem megírni. :) Köszönöm! Nagyon jól esik! :) Igyekszem! :)

      Törlés
  12. jajj mikor lesz már új???????? annyira kiváncsi vok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A napokban már fel fogom tenni! Nagyon jól haladok az írással, ezért már csak kicsit kell várnotok. Sajnálom, hogy ennyit váratlak titeket. :( xx

      Törlés