2012/04/01

6. rész: Ismerkedés

Sziasztok! 
Itt lenne a következő rész. 
Ne haragudjatok, hogy ennyire későn hoztam, de ugye nem voltam kedden és szerdán suliban, mert kéziztem...(Vasváron Nyuszi-kupán 2.-ak lettünk, kaptunk szép ezüstérmet...jó, de ez senkit nem érdekel...:D) És sokat kellett pótolnom, meg amúgy is tanulnom kell mostanában, elég rendesen. :( Igazából nem akarok most itt kifogásokat sorolni, csak elmondtam, hogy ezért nem tudtam részt hozni. 
Remélem tetszeni fog a 6. rész! :)
Jó olvasást! 
xx

- Úristen! Ne haragudj! – kaptam a fejemhez.
- Nem gond – nevetett fel. – Kezdjük újra.
- Destiny Soares – nyújtottam a kezem.
- Liam Payne – ráztunk kezet.
- El sem hiszem, hogy maga Liam Payne itt ül mellettem, ráadásul hozzámért! – kezdtem, mint egy őrült rajongó.
- Jaj, ne kezd te is! – csúszott lejebb a kanapén.
- Nyugi, nem vagyok ilyen – mosolyogtam.
- Nem vagy fan?
- Nem, hisz, még fel sem ismertelek! – nevettem fel.
- Csak azt szeretném tudni, hogy mit keresel egy One Direction koncerten, ha nem vagy rajongó… szóval? – mosolyogott el.
- Tesóimat és egy barátnőmet kísértem el – vontam vállat.
- Ez mindent megmagyaráz.
- Reméltem, hogy kielégítő válasszal szolgálhatok majd.
- Az volt – bólintott. – De amúgy azért tetszett a koncert? – kérdezte, majd gyorsan hozzátette: - Vagy füldugó volt a füledben?
- A második.
- Komolyan? – esett le az álla.
- Nem – kuncogtam. – Amúgy jó volt, tetszett!
- Örülök neki – vigyorgott.
- Van minek.
- Nahát!
- Jé!
- Hű!
- Hó!
- De nem is havazik – értetlenkedett.
- Mi van?
- Azt mondtad, hó.
- Ajj, már! – hajtottam le a fejem, és valami Úristen félét tátogtam magamnak.
- Csak hülyülök – bokszolt bele a karomba.
- Reménykedtem benne.
- Megadod a számodat? – nézett rám félős arccal.
- Majd a következő találkozásunkkor – kacsintottam.
- Lehet, hogy nem is találkozunk.
- Lehet.
- Tudod, hogy gonosz vagy?
- Nem vagyok gonosz – ráztam meg a fejem.
- Csak picit – mosolygott.
- Hé, hamarabb találkozunk, mint te azt gondolnád – néztem felé. Láttam, hogy Jennáék engem keresnek. – Bocsi, mennem kell – álltam fel. – Ígérem, hogy még látjuk egymást!
- Remélem minél előbb – állt fel ő is.
- Na szia – adtam neki két gyors puszit, majd elsuhantam mellette, de tekintetét még magamon éreztem.

- Hol voltál? – kérdezte Hope, mikor csatlakoztam hozzájuk.
- Egy fotelben üldögéltem és rátok vártam.
- Azt láttuk – szólt Bernice –, de ki volt az a pali?
- Milyen pali?
- Aki melletted ült és akivel beszélgettél.
- Ja, hogy ő… - kezdtem el vizsgálgatni a cipőmet.
- Na, ki volt az? – sürgetett Jenna.
- Csak Liam Payne – vontam vállat.
- És ezt csak így lazán?! – emelte fel a hangját Hope.
- Most mi ebben olyan nagy szám?
- Ő Liam Payne! – visongott Jenna.
- És? Ő is csak egy ember.
- Legalább elkérte a számod? – kérdezte Berni.
- Igen – ahogy kiejtettem, már ugrándoztak –, de nem adtam meg neki – álltak le és meredten, tátott szájjal bámultak rám. – Hahó! – legyezgettem előttük a kezem.
- Te hülye vagy? – szólalt meg Jenna egy kis idő múlva.
- Nem.
- De hát Ő Liam! Liam!!! – kezdte Berni. – Mindent megtennék, ha ilyen pasim lehetne, mint ő – sóhajtozott.
- És még én vagyok a hülye – mosolyodtam el. – Inkább ti.
- De olyan aranyos!
- Igen – tettettem műköhögést -, az.
- Nyugi, Bern, mi egyetértünk veled! – karolta át Jenna fél kézzel.
- Hé, eltűntek a fiúk – értesített minket a „Földön történő dolgokról” Hope.
- Tragédia – vágtam fájdalmas képet.
- Kuss – nevettek fel mindhárman.
- Des, telefon! – figyelmeztetett Jenna.
- Kösz – kaptam ki a zsebemből a telefonomat.
Megláttam Louis nevét, majd elsiettem a csajoktól.

- Mondd – szóltam bele.
- Neked is szia – nevetett fel.
- Jó, na! Szia!
- Hol vagytok?
- Még itt, ahol autogramoztatok.
- Akkor te hol vagy?
- Kijöttem a folyosóra, hogy normálisan tudjunk beszélni.
- Jó. Ööö… látod azt a lépcsőt a teremben, bal oldalon?
- Igen – néztem oda. – Látom.
- Ott gyertek fel, majd balra a folyosón, balra és jobbra.
- Oké – jegyzeteltem a fejemben.
- Na ott találkozunk – mondta.
- De hol? – kérdeztem gyorsan.
- Csak gyertek. Az az öltözőnk…
- Ok – sóhajtottam. – Szia!
- Szia-mia, cica-mica! – köszönt el, belőlem pedig kitört a röhögés.

- Gyertek - indultam el a lányok előtt „vezetőként”.
- Lou volt? – kérdezte Jenna.
- Ő.
- Mit mondott? – állt meg Hope.
- Semmit – kaptam el a kezét, majd elkezdtem húzni.

Felértünk a lépcsőn, majd arra haladtunk, amerre Louis mondta.

- Várj, Des! – lépett elém Hope.
- Mi van?
- Nekem el kell mennem… öö… wc-re!
- Nem érdekel a kifogásod, gyere!

A folyosó végén ott volt az utolsó megálló, majd miután a lányok vettek egy hatalmas levegőt és kifújták, benyitottam. Beléptünk, majd megpillantottam Louist és a többi négy tagot.

- Sziasztok! – köszöntem.
- Szia! – ugrott a nyakamba Lou, aminek hatására a földre küldött.
- Bolond! Sosem változol meg? Nem nősz fel? – mosolyodtam el.
- Nem tervezem – suttogta a fülembe.
- Szi-i-i-i…szia! – ölelt át Liam. J
- Megismertél? – nevettem, aztán visszaöleltem.
- Meg! – vágta rá. – Na, diktáld a számod!
- Inkább add ide, és beírom – vettem el tőle a telefonját, ő pedig elkezdett kutakodni a zsebemben. – A táskám jobb oldalán van…
- Ja, ok – vette ki, majd győztesen elmosolyodott és elkezdett rajta pötyögni.
- Mi is itt vagyunk – integetett a festett szőke, aki már megismerkedett Berniékkel.
- Látlak titeket – bólintottam, majd miután Liam visszatette a telómat, odaléptem hozzájuk és őket is köszöntöttem. – Destiny vagyok – adtam mind a háromnak 2-2 puszit.
- Minket gondolom már ismersz – mosolygott Zayn(?).
- Ezt buktad – mondta Liam. – Engem nem ismert fel.
- Komolyan? – kérdezte a göndör.
- Na, kuss! Te vagy Zayn – mutattam picit bizonytalanul a fekete hajú srácra. – Te Niall… - majd a szőkére. – Te pedig Henrik – végül a fürtöskére.
- Nem egészen… Harry vagyok! – javított ki.
- Jajj, ne haragudj! – fogtam a fejem. Majd elsüllyedtem szégyenemben. – Tényleg, sajnálom!
- Nem, nyugi, semmi gond! – mosolygott, majd szorosan megölelt. Eszméletlen jó illata volt. J
- Amúgy – fordult felém Zayn. – Ti Hope-pal ikrek vagytok, gondolom...?
- Igen – bólintottam. – Tényleg, hol vannak?
- Louval elmentek – mondta Jenna.
- Nem ültök le? – kérdezte Liam.
- De – mosolyogtam, majd helyet foglaltunk.

Zayn és Jenna között helyezkedtem el a körkanapén. Mivel elég kicsi volt, így szűkösen ültünk.

- Hol találkoztatok Louval és hogy vagytok ilyen jó barátok? – kérdezte a szöszi.
- 9 éves korom óta ismerem Louist. A találkozásunk öö… elég érdekesen alakult – nevettük el magunkat Jennával.
- Miért? – lett egyből izgatott a kis szöszke. Hogy milyen kíváncsi… J
- Hadd nevessünk mi is! – vette elő angyali mosolyát Liam.
- Hát az úgy volt, hogy újak voltunk Doncasterben, és egyszer jött a szomszéd kisfiú, azaz Louis. Kopogott, majd amikor kinyitottuk az ajtót Hope-pal, akkor megijedt, hogy ugyanúgy nézünk ki. Hátraesett, a süti a fejére ömlött, majd nagy nehezen feltámogattuk, de szegény kissrác hazáig futott, azt ordibálva, hogy „Anyu, anyu, anyu! Klónozták a szomszéd kislányt! Anyu!” – fejeztem be a mesélést.
- Ne! Ezt ne! – nevetett Niall. – Ezzel még kicikizem! Klónozták! Azt a rohadt! Ez kész! – temette a tenyerébe a fejét.
- Nem olyan vicces – nyögtem ki a szavakat nevetés közben.
- Lou már akkor is tökhülye volt, nincs mit tagadni – nyökögte Harry.
- Na, te csak ne beszélj, Henrik – motyogta Berni.
- Itt senki sem normális, nézzétek el nekik – mondta Liam egy rezdülés nélkül.
- Jó! Te meg főképp ne szólalj meg, Direction-Apu! – veregette meg a hátát Zayn.
- Normálisabb vagyok, és érettebb, mint ti.
- Az lehet – bólintott Niall.
- Tiszta Destiny – jegyezte meg halkan Jenna, mire oldalba böktem.
- Lányok, van itt valakinek barátja? Mert a Styles-járaton még szabadok a helyek!
- Nekem van barátom, de nem sokáig. – Igen, bevallom, szakítani akarok Lukassal.
- Miért? – kérdezte Zayn.
- Mindegy.
- Nos, oké – éreztem rajta, hogy kíváncsi.
- Még valakinek? – érdeklődött tovább Harry.
- Bernice Liamre hajt, Jenna pedig Niallre – vontam vállat.
- Tényleg? – nézett maga elé meredtem és csalódottan Harry.
- Nem, csak viccelt – rázta meg a fejét Berni, Jenny pedig oldalba csípett.
- Igen, vicceltem – szűrtem ki a fogaim között.
- Aha – vonta fel a szemöldökét Liam.
- Volna kedvetek holnap partizni? – kérdezte Niall. Gyors témaváltás.
- Én holnap tanulok – ráztam a fejemet.
- Szombaton? – mosolygott rám Zayn.
- Nem játszótér, ahova én járok. Elit.
- Egyik suli sem az, tudtommal – állt fel Harry, majd hozott italokat.
- Az enyém az – nevetett fel Jenna.
- Minek tanulsz? – kérdezte Niall.
- Építészmérnöknek – válaszolt.
- De Destiny videóit is ő csinálja – tette hozzá Berni.
- Videók? – kérdezték a srácok egyszerre.
- Igen, Destiny énekel. Pakolja fel a covereket a videó megosztóra.
- Van olyan, amiben Hope is énekel – mosolyodott el Jenna.
- Énekelj valamit! – néztek rám a fiúk kiskutyaszemekkel.
- Nem fogok énekelni – nevettem fel.
- Na, légy szí’, csak egy dalt – kérleltek tovább.
- Melyik legyen az? – adtam meg magam.
- Someone like you – válaszolta Berni. Imádja ezt a számot.
- Hát oké – bólintottam, majd Niall gyorsan felugrott és kivette a tokjából a gitárt.
- Tudsz gitározni? – kérdezte.
- Igen – mosolyogtam.
- Játszol vagy játsszak én?
- Játszhatsz. Mutasd a ritmust, aztán bekapcsolódok – utasítottam, és már el is kezdte pengetni a húrokat.
- I heard that you're settled down, That you found a girl and you're married now. I heard that your dreams came true. Guess she gave you things I didn't give to you… - énekeltem.
A srácok arcára egy csöpp meglepettség ült ki, a lányok mosolyogva hallgatták a dalt, én pedig boldog voltam. Nagyon jó volt énekelni, főleg ilyen nagy sztárok előtt. A dal nagyon jó volt, imádom ezt a számot, de a mondanivalója elérzékenyít. Tényleg nagyon gyönyörű, és épp ezért szeretem annyira.
- Ez csodálatos volt – dicsért meg Liam a végén.
- Köszi – mosolyogtam rá, majd adtam egy pacsit Niallnek.
- Tényleg szép hangod van – értett egyet Liammel Harry és Zayn is.
- Köszi!
- Esetleg egy közös szám? – mosolyodott el Niall.
- Haha, talán – vigyorogtam. – Köszönöm a kíséretet, Niall!
- Egy ilyen csillagnak bármit!
- Így is eléggé el van szállva magától – mondta Jenna, egy pici gúnnyal a hangjában.
- Aha – néztem rá szúrós szemekkel. – Kimegyek… friss levegőt szívni… - indultam meg az ajtó felé.

Kiérve le be akartam szállni a liftbe, de aztán megláttam a rajongókat az ablakból, ezért csak leültem a falhoz.
Igazából azért jöttem ki a többiektől, hogy ne mondjak Jennának semmi gonosz dolgot és ne legyen belőle veszekedés. Nem szerettem volna a srácoknak bemutatni a veszekedős oldalunkat, mert annak nem itt a helye.

- Aha, friss levegő, tényleg – jött ki a szobából Zayn.
- Vicces – mosolyodtam el.
- Nem úgy volt, hogy kint szívsz friss levegőt?
- Igen, de nézz ki az ablakon – mutattam az ablakhoz.
- Aranyosak – ment oda.
- Azok – keltem fel a földről, majd odamentem mellé.
- Beszélgetünk velük? – kérdezte.
- Ha szeretnél – vontam vállat.
- Oké,de először mondd el, hogy miért jöttél ki! – kérlelt nagy boci szemeivel.
- Nem akarlak ezzel untatni.
- Kérlek – fogta meg a kezem. Valami furcsa érzés söpört végig rajtam. Keze puha volt és nagyon meleg. Szinte égette bőrömet, de nem volt vészes.
- Jól van, na. Csak annyi, hogy ez volt a legjobb megoldás, hogy megkíméljelek titeket egy vitától.
- Mi van?
- Ha visszaszólok Jennának, abból vita keletkezik.
- De amúgy azt miért mondta?
- Mert oda meg vissza van Niallért, de erről kuss!
- Persze – mosolygott. – Neked ki a kedvenced közülünk?
- Hadd ne kelljen erre válaszolnom – nevettem fel.
- Pedig szeretném – kacsintott.
- Mindenki nagyon jó fej, de nem tudom… úgy még ezen nem gondolkoztam.
- Értem – bólintott, de láttam, hogy majd még rá fog kérdezni, és nem fogja ennyiben hagyni. – Menjünk le hozzájuk! – vonszolt maga után.

- Sziasztok! – léptünk ki óvatosan az ajtón, mire az összes fan elkezdett ordibálni.
- Hé, halkan, mert titokban jöttünk ki – csitította el őket Zayn. – Nem lehetne – súgta nekem feltűnésmentesen, majd a halk lánytömeghez lépett.
Mindenki vele volt elfoglalva, én pedig arról álmodoztam, hogy egyszer engem fognak így szeretni a saját rajongóim. De azt sem hagytam figyelmen kívül, hogy Zayn mennyire de mennyire rettentően helyes. Amikor megkérdezte, hogy melyikük a kedvencem, szívem szerint őt mondtam volna, de az hogy nézett volna már ki? J Igazából alig ismerem és szeretném ha ez változna… Mondjuk nem olyan szerelem-dologra gondolok…
- Hé, Destiny! – zökkentett ki a gondolataimból egy lány, majd kérlelően felém nyújtott egy kiskönyvet. – Kaphatnék egy autogramot? – kérdezte félénken.
- Szia! Persze – mosolyogva elvettem tőle. – Kinek írhatom alá?
- Fedorának, nekem.
- Parancsolj! – nyújtottam vissza neki.
- Köszönöm szépen! Nagy rajongód vagyok, és annyira örülök,hogy találkozhattam veled! Gyönyörű hangod van és irtó tehetséges vagy! Ha elmondom a barátaimnak, hogy találkoztam veled, el sem fogják hinni! – ujjongott. Nagyon aranyos volt.
- Köszönöm! – picit meghatódtam. – Nos, akkor örökítsük meg egy fényképpel!
- Lehetne? – csillantak fel a szemei.
- Persze – bólintottam, majd csíííz.
- Ez jó kép lett – tanulmányozta a képet.
- Szerintem is – értettem vele egyet.
- Kérdezhetek valamit?
- Persze, mi lenne az? – bólintottam, majd Zayn is visszaérkezett.  
- Ti jártok?
- Ööö… nem – mondtam, majd eléggé zavarba jöttem.
- Kár, pedig olyan aranyosak lennétek együtt – nevetett fel.
- Hát, aha, oké – mondta Zayn zavartan.
- Bocsi, ne haragudjatok, nem akartam… - hajtotta le a fejét.
- Nem, nem, semmi baj! – nevettem fel. Ő pedig mosolyogva visszanézett rám.
A többi lány is odajött és aki felismert, az kért tőlem autogramot, majd beszélgettünk velük.

***

- Hol voltatok? – kérdezte Hope, mikor felmentünk.
- Lent – válaszoltam és leültem Lou mellé, ő pedig átölelt.
- Hol lent?
- A fanoknál – felelt Zayn.
- Csoda, hogy egyben vagytok – nevetett fel Niall.
- Vicces?! – pislogtam rá.
- Lányok, szerintem ideje mennünk – nézett az órájára Hope.
- Igen – bólogattam. – Nem szeretek sötétben vezetni.
- Elvigyelek titeket? – kérdezte Lou.
- Nem kell, itt a kocsim – vágtam rá.
- Rendben!
- Na, akkor sziasztok! – elbúcsúztunk, felkaptuk a cuccunkat és lekutyagoltunk a kocsihoz.
Az ablakban nézelődő srácoknak még integettünk, majd haza száguldottunk.

***

- Ez szuper volt! – szóllt ki az autóból Jenna.
- Az – helyeselt Hope.
- Hé, te nem szállsz ki? – néztem az autóban ücsörgő Bernit.
- Nem viszel haza?
- Nem, itt alszol!
- De nem akarok zavarni!
- Ugyan már! Anyuék nincsenek itthon, kit zavarnál?
- Köszi – mosolygott,majd kitápászkodott.
- Nyissatok ajtót! – szóltam rá Jennáékra, akik ott álltak a járdán egyhelyben.
- Ja, jó – futott az ajtóhoz Hope.

- Én fürdök – indultam be a fürdőbe.
- Használhatom a másikat? – kérdezte Berni.
- Persze – bólintottam, majd gyorsan átfutottam a szobámba, és kikerestem neki egy pizsinek való rövidgatyát és egy hosszított pólót.
- Köszi – mosolygott, majd átvette a cuccokat és elindult fürdeni, ahogy én is.

- Valaki kér kaját? – szóltam fel a konyhából fürdés után.
- Nem, kösz – hallottam Jenna és Hope hangját.
- Te sem kérsz? – néztem rá Bernire, aki épp akkor jött le a lépcsőn.
- Nem – rázta a fejét mosolyogva.
- Ok, akkor nem csinálok. Akarsz aludni? – emelgettem a szemöldökömet.
- Nem, mert te sem! – nézett olyan gonoszan, mint én.
- Hát de nem ám – futottunk fel a szobámba.
- Zaklassuk a fiúkat! – nevetett fel Bernice.
- Honnan tudtad, hogy ez a tervem?
- Nem tudtam – vont vállat.
Bekapcsoltuk a laptopomat, majd minden hülyeséget írtunk a srácoknak (Zaynnek vagy százat írtam, csupán véletlenből…). Miután én limitet kaptam, átmentünk Berni twitterjére és ott folytattuk.

Éjjel kettőkor hagytuk abba.
- Nézzünk filmet – vetettem fel az ötletemet.
- Oké – bólintott.
- Keress filmet, addig hozok innivalót! – mondtam, majd gyorsan lefutottam a konyhába egy kóláért és két pohárért.
- Legalább horror? – bújtam be Berni mellé az ágyba.
- Az – bólintott gonoszan. Tudja, hogy utálom őket.
- A francba! – nevettem fel. 


U.i.: Boldog Bolondok Napját Nektek! :) Ma éjjel kettőtől Kid's Choice Awards! :) 


17 megjegyzés:

  1. Wííí Regii ez nagyon jó rész lett, és megérte rá várnii:$:D imádtam minden egyes szaváát..
    Anyu, anyu! Klónozták a szomszéd kislányt! ANYU! ez hatalmas volt, még most is röhögöök rajta xD idióta vagy édesem, de nem baj áám:$♥;P
    nagyon hamar hozd a kövii részt:D
    szeretlekimádlaaak! ♥
    UI.: neked is Boldog Bolondok Napját Bolondoom!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Wííí" Mona! :) Köszönöm szépen! Örülök, hogy így gondolod! :$ ♥
      :DDDD Szerettem volna valamivel feldobni a részt.:) Hát tudom, te mindenen nevetsz.:) ♥ Köszi, hogy elnézed! :)
      Nagyon hamar - maybe - hozom! :)
      Sietek vele.
      Szeretlekimádlak♥
      Köszönöm! ♥

      Törlés
  2. annnyira jo hoszuu rész volt :)))) imádtam , siess nagyon a kövivel :))) xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam hosszúra írni.:) Köszönöm szépen!
      Igyekszem! :)
      xxx

      Törlés
  3. Szia!!!
    Tényleg iszonyúúúú jó lett!!! Nagyon ügyes vagy!!! Csak így tovább!!!! Várom a kövit :)))<3 xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ú, köszönöm szépen! :) Igyekszem! :)
      Sietek! xxxxxx

      Törlés
  4. Szia!
    Hát nagyon jó lett mint mindig.:)volt egy olyan sejtésem,hogy Zayn lehet a befutó;) bár még nem biztos de én annak örülnék NAGYON NAGYON,hisz Zayn a forever*.*
    Ügyi vagy,siess a kövivel!:)
    Pussz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! :) Hmm, hát majd eldől. ;)
      Köszi! Sietek! :)
      Puszi! xx

      Törlés
  5. Sziia (:
    Én még csak most találtam rá erre a blogra,és már elolvastam mindegyik részt.
    Nagyon tetszik,egyik kedvenc blogom (:
    Csak így tovább (:
    Várom a részt (:

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ú, nagyon köszönöm! :)
      Annyira jóóól esik . :D
      Köszi!! :'))
      Sietek! :)
      xxx

      Törlés
  6. Vár rád egy kis meglepetés nálam.:$♥:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Istenkém! *o* Monaa! Köszönöm! :)
      nem sokára ki is teszem ide! ♥
      x

      Törlés
  7. Jajj de várom már a kövit:))) Siess

    VálaszTörlés
  8. Háááát erre nagyon megérte ennyit várni :)
    Jenna oda meg vissza van Niallért,ez jóó :)
    Annyira de annyira ügyi vagy : D
    Zaklassuk a fiúkat! kis gonoszok XD
    nagyon jó
    alig várom a kövit
    Adri :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Imádom a blogod! :D Siess a következővel!!!

    VálaszTörlés
  10. Mikor lesz kövi??? :)))

    VálaszTörlés