2012/03/04

3. rész: Együtt

Szisztok! 
Meghoztam a 3. részt. 
Uhm, nem mondanék róla semmit... nem sokára jönnek a fiúk. 
De addig gyenge részek lesznek. :S 
So sorry!
Hope u like it. 
xoxo



Kedd reggel. Unalom és a lányok rohangászásával van tele a ház. Anyu és apu már rég elment dolgozni, én még az ágyban döglök.

- Beviszel minket? – rontott be a szobámba Jenna.
- Nekem csak fél tízre kell mennem, szóval vigyen be Hope. Úgyis el van szokva a vezetéstől.
- Mázlista vagy, ugye tudod?
- Nem én jártam Louis Tomlinsonnal, a híres sztárral.
- De amióta elköltöztünk, Lou pedig a One Direction tagja lett, már Hope sem olyan boldog.
- Az igaz – bólintottam.
- Lekapcsoljam a villanyt? – kérdezte mosolyogva, mikor látta, hogy hunyorgok.
- Légy szí’! – kuncogtam.
- Na, akkor szia! – köszönt el.
- Pá! – intettem egyet, ő pedig kiment.

Két perc múlva már csak a kocsit hallottam, ahogy kikanyarodik. Visszabújtam a takaróm alá, és megpróbáltam aludni.

Fél óra múlva csengettek. Ki lehet az ilyenkor, és miért zavarja meg fontos teendőmet?
Lebaktattam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót. Hatalmas mosolyra húzódott a szám és pillangók repkedtek a hasamban. Mi ez az érzés? Tűnjetek el a gyomromból!
- Szia! – mosolygott Lukas egy csokor rózsával a kezében.
- Szia! Rózsa, ilyenkor? – kuncogtam fel.
- Jól illik a piros pizsidhez, ami nagyon tetszik – nevetett.
- Köszi! És kinek hoztad? – dőltem neki az ajtó oldalának.
- E ház legszebb lányának! – erre felvontam a szemöldököm. – Neked! – mondta ki végül.
- Ez poén, mert Hope és én ugyanúgy nézünk ki…
- De engem te fogtál meg, nem Hope.
- Édes vagy – motyogtam.
- Mennyire? – emelgette a szemöldökét.
- Annyira, hogy most beengedlek a házamba! – húztam be az ajtón.
- Micsoda megtiszteltetés!
- Ja, főleg, hogy már százszor jártál itt.
- Hupsz, a virág! – nyújtotta oda nekem.
- Köszönöm! – fogadtam el mosolyogva, majd kerestem neki egy vázát.
- Kérsz valamit inni?
- Nem, köszi – válaszolt.
- Oks. Miért jöttél? – ültünk le a kanapéra.
- Beszélgetni és bocsánatot kérni a tegnapiért.
- Bocsánatot kérni?
- A csók…
- Semmi gond nem volt azzal, nyugodj meg. Én sajnálom, hogy ott hagytalak olyan csúnyán. – legyintett.

Fél óráig csak beszélgettünk, mindenféléről.

- Des! – szólalt meg hirtelen.
- Hm?
- Kérdezhetek valamit?
- Már megtetted! – mosolyogtam halványan, de ő nem. Ekkor komolyra vettem a dolgot. – Kérdezz!
- Lennél a barátnőm?
Mit mondjak neki? Úristen. A szívem azt súgja, adjak egy esélyt neki. Az eszem ellenzi, szerinte nem jó ötlet, valamit nem talál rendben. Mi legyen?
- Hát… igen – próbáljuk meg.
- Komolyan? – csillantak fel a szemei.
- Igen – bólintottam. Vajon jól döntöttem?
- Köszönöm! – két keze közé fogta az arcomat és megcsókolt. Nem lágyan, nem finoman, hanem durván. Lassítani próbáltam, de nem engedte. Elhúzódtam.
- Most én megyek! Szia! – állt fel és meg nem várva a köszönésemet elrohant. Marhajó. Megjegyeztem.

Még egy fél órára beültem a laptop elé. Msn-en fent volt Louis. Már jó régóta nem dumáltam vele. Ideje lenne.

Destiny: Szia.
Louis: Szia. Rég dumáltunk. J
Destiny: Már ideje volt! J
Louis: Ahogy mondod. Valamikor szeretnélek már látni. Lefogadom jó sokat nőttél!
Destiny: Én is téged. Ugye tudod, hogy már 19 vagyok? Nem igazán növök már.
Louis: Jól van. J Valamikor megyek haza Doncasterbe.
Destiny: Ez hogy jön ide?
Louis: Hát találkozni akarod veled… ott laktok. :D
Destiny: Elfelejtetted? Nem Doncasterben lakunk már!
Louis: Ah, tényleg! Londonban laktok! Akkor jöttök majd pénteken a koncertre.
Destiny: Ezt kijelentésnek akartad írni?
Louis: Igen. Mert ha a jegy a gond, akkor szerzek, ezen ne múljon, de látni akarlak titeket…
Destiny: Van jegyünk, köszi. J Amúgy nem akarok, de muszáj mennem.
Louis: Még mindig nem csípsz bennünket? J
Destiny: Téged és a zenét igen, de a többieket nem.
Louis: Nem is ismered őket! :D
Destiny: Nem is. J
Louis: Bolond vagy…megint J
Destiny: Még mindig!
Louis: Akkor úgy, lol.
Destiny: Na, én megyek suliba.
Louis: Ja, persze. Te oda jársz. J
Destiny: Igen, átlagember vagyok, bocs.
Louis: Menj mááár!
Destiny: Na nézz oda… elküld.
Louis: El is! Nem jó dolog lógni.
Destiny: Te beszélsz. Mindig lógtál. J
Louis: Az régen volt… Most már komoly vagyok.
Destiny: Te… meg a komolyság. Ez nekem új.
Louis: Fuck off 1Ds bitch. :D
Destiny: Nem vagyok az. Mondhatnád, ha Directioner lennék.
Louis: Kimondja…
Destiny: Viszlát, Mr. Tomlinson!
Louis: Viszlát, Miss Soares!
*Destiny kijelentkezett*

Felöltöztem, megmosakodtam, sminkeltem és már otthon sem voltam.

A suliba beérve egyből Lukasra szegeződött a szemem. Odaosontam mögé, majd átkaroltam. J
- Szia! – mosolyogtam.
- Hali! – megfordult, majd nyomott a számra egy puszit.
- Mizujs?
- Semmi extra. Hiányoztál! – ölelt át.
- Öhm, te is nekem – mondtam zavartan. Máris hiányoztam neki? Hisz egy órája látott… vagyis egy órája járunk, de úgy tesz, mintha már egy éve együtt lennénk.
- Milyen órád lesz? – kérdezte.
- Dráma – válaszoltam. – Neked?
- Matek – mosolyodott el.
Még egy kicsit beszélgettünk, majd hamarosan becsengettek.
- Órák után találkozunk? – kérdezte bociszemekkel.
- Én dolgozok – húztam el a számat.
- Lehet, hogy beugrok – vont vállat.
- Rendben – bólintottam, majd megcsókolt és lelépett.

A suli többi része Lukas-mentesen telt el. Fogalmam sincs merre lehetett.

Hazamentem, ettem, rendbe tettem magam, majd elindultam a Jellow Catba.
Petra és Nick már nem volt ott, úgyhogy Berni valahol a közelben van.
Igen, így is volt. Az öltözőben rátaláltam Bermice-re.
- Szia! – üdvözöltem 3 puszival.
- Szia! – mosolygott. – Jó, hogy most jöttél, mert különben elfelejtettem volna…
- Mit?
- Van egy felesleges jegyem. Szerzel neki gazdát?
- Hát… - gondolkoztam. – Már tudok is neki gazdit! – mosolyogtam gonoszan. Lukas.
- De jó! – örvendezett, majd a kezembe nyomta a jegyet.
- Köszi! – mosolyogtam angyalian. – Be jön ma Lilly?
- Nem – tapsikolt, majd kiviharzott az ajtón.
- Hurrá! – ugrottam fel, a vendégek pedig tök hülyének néztek minket. – Jól vagyok! – motyogtam halkan, majd besunnyogtam a pult mögé.

Már csak egy óra volt a munkából, mikor belépett Lukas és Jeremy, a haverja, akit mindig is utáltam.
- Szia Édes! – köszönt, majd megcsókolt.
- Szia!
- Kérhetnénk külön két Hawaii pizzát? – tért rá a témára Jeremy.
- Persze – váltottam unott hangnemre. Hú, rettenetesen utálom. Beképzelt, hülye majom, aki minden lánnyal csak játszik, majd eldobja, mikor mást szemel ki. Leültek a legtávolabb lévő asztalhoz, majd nagyban elkezdtek dumálni.
- Megcsinálom – mondta Berni.
- Ja, oké.
Bement a hátsó részlegbe és nekilátott a pizza elkészítésének. Miután kész lett a kajájuk, én vittem ki nekik.
- Lukas, szeretnék kérdezni valamit.
- Mit? – kérdezte tök nyugodtan.
- Eljönnél velem, a tesóimmal meg Bernice-szel a 1D koncertre? – ekkor Jeremy hangos röhögésben tört ki, én pedig meghúztam magam.
- Miért mennék oda? – nevetett fel gúnyosan.
- Talán… mert a barátnődnek VIP jegye van, és találkozhat azzal az 5 szexi sráccal… - húztam az agyát.
- Talán… jobb ha elkísérlek – bólogatott folyamatosan.
- Én is így gondoltam! – sarkon fordultam, majd visszamentem a pult mögé.
- Mióta vagy együtt ezzel a taplóval? – vonta fel a szemöldökét Berni.
- Fél 9 óta – mosolyogtam. – És miért tapló?
- Mert az! Majd rájössz! – fúrta belém hiénatekintetét.
- Izé… oké…
- Édes, mi megyünk. Csáó! – intett és már ki is léptek az ajtón. Semmi puszi…
- Bunkó! – mormogta Berni.
- Úgy – értettem egyet vele.

***

- Hé, csaj! – nyitott be a szobámba Hope. Épp tv-t néztem.
- A pénteki koncert miatt törtél rám? – kérdeztem tök nyugodt hangnemben.
- Áll még?
- Aha, áll.
- Jegyek? – biztosítani akarod a koncertet? Haha. J
- Megvannak!
- Muti! – sikoltozott. Rámutattam az asztalomra. Ott pihentek a jegyek.
- Úristen! Találkozhatok Louis-val! – mosolyodott el, majd elkezdett ugrálni.
- Beszéltem vele ma reggel.
- Mit mondott? Mit gondol rólam? Egyáltalán beszéltetek rólam? – szegezte nekem a kérdéseit.
- Nem, nem beszéltünk rólad.
- Ezt nem mondod komolyan?! – hervadt le az arcáról a mosoly.
- Nem te vagy mindenhol a lényeg!
- Tudom, de hát akkor is!
- Inkább hívd fel, tweetelj neki, írj rá msn-en – vágtam hozzá az ötleteimet.
- Majd a koncerten! – zárta le a témát. Fél. – Vámpírnaplókat nézel? – kérdezte terelésképp.
- Aha – bólintottam.
- Ja, amúgy… te is jókor pasizol ám be!
- Miért?
- Mert most lesz a koncert és három szabad pasi… hmm – emelgette a szemöldökét.
- Aha – mosolyogtam.
- Amúgy, Lou még mindig a BFF-ed?
- Hátha egyszer BFF… - vontam vállat. – Mit akarsz?
- Érdeklődj nála rólam.
- Engem hagyj ki ebből!
- Légy szí’! – nyafogott tovább. Az agyamra megy a nyüszítésével.
- Nem, Blöki, nem!
- Ez mindig bejött eddig! – mormogta az orra alatt, mire felkuncogtam.
- Viszlát, Hope! – utaltam rá, hogy menjen már ki a szobámból.
- Csáó! – csapta be maga mögött az ajtót, én meg gonoszan felnevettem.




19 megjegyzés:

  1. Ahh.ez nagyon jóó lett *.* igyekezz. olvasni szeretném. imádom *.*

    VálaszTörlés
  2. kövitttt :DDDD nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. szia!:)Már régóta keresgéltem olyan blogot amit szívesen olvasnék mert imádok olvasni..egyszer csak rátaláltam egy korábbi blogodra a "Stella and the girls" re..elkezdtem olvasni és teljesen beleszerettem...ha szomorú voltam vagy éppen rossz napom volt mindig feldobta a kedvem..szerintem nagyon tehetséges vagy és így tovább..én is nagyon szeretek írni de nagyon kevés időm van:( ha van kedved nagyon szívesen beszélgetnék veled az írásról és persze a 1D-ről :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy tetszik, amit írok! :) Köszönöm! Örülök, ha jobb kedvre tudott deríteni az írásom! :)
      Elhiszem. :| Én ezt a sztorit még nyáron kezdtem el... most értem el addig, hogy fel is tegyem blogra. Hát... végül is csak fél év telt el. :)
      Persze, szívesen beszélgetnék veled! Facebookon megtalálsz! http://facebook.com/ReginaaMalik :)
      xx

      Törlés
  4. Nagyon jókat írsz..:DD
    Előző történeted is olvastam,tiszta jóvolt :))
    várom már a kövit..:DDD

    by:Marty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Örülök, hogy tetszett! :)
      Igyekszem, tényleg! :)
      xxx

      Törlés
  5. Nagyon imádom a történeted 1d fan vagyok !!! remélem hamarosan jön a kövi rész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, hamarosan jön a következő rész! :) x

      Törlés
  6. mikor lesz kövi rész? :))

    VálaszTörlés
  7. Jaj, bocsi, hogy eddig nem írtaam, de most itt vagyok, hiszen nem maradhatok ki ebből, pont ééén >.<♥ Na, de a töridről annyit, hogy nagyon jóó lett:O :$$ Imádtam minden egyes sorát, betűjét, a szavakaaat faltaaam( nagyon finomaak voltaak áám;DD♥)..nekem ez a Lukas nagyon nem szimpii:/ mikor szakítanaak? xDD De ami a legfontosabb, hogy mikor találkoznak már végree a srácokkal?*-*♥ Siess a kövivel, mert már nagyon várroom ám:$
    SzeretlekImádlaak ♥♥ ! :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, te nem maradhatsz ki. Pont te nem! :) ♥ Köszönöm szépen a kedves szavaidat, örülök, hogy tetszik, amit firkantok! :D ♥ Finomak, tényleg? Ó, egyszer majd kipróbálom! :)
      Haha, még nem most szakítanak.:D ♥
      Nem sokára. Kövi részben, vagy az utána következőben. Nem tudom. :D ♥
      Sietek! ♥
      Szeretlekimádlak.♥ xxx

      Törlés
  8. nagyon jóóóóó !!!!
    Ha felnőtt leszel nem akarsz elmenni írónak ??? Szerintem nagyon híres lennél :)
    Az elöző történeted is nagyon jó volt !!! Remélem ez a történet minimum 100fejezetes lesz :)
    Alig várom a köv részt :)
    örök olvasod adri :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Jajj, hát ez a kérdés meglepett! De, szeretnék író IS lenni! :) Imádom a fantáziámat, szeretem használni! :) Nincs kizárva! Ha akad egy könyvhöz illő ötletem, akkor belevágok. :)
      Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszett! :)
      Hát, nem tudom, hány fejezetes lesz. Majd kiderül! :)
      Nem sokára hozom! :)
      Örök olvasó? Megtisztelő! :$ ♥
      xxx

      Törlés
  9. Szijja nem is tudtam, hogy te írtad a Stella and the girls-t nagyon szuper lett, ezt egy barátnőm mutatta nekem és a suliban is mindig erről beszéltünk(ami a többieket kicsi zavarta, de minket nem érdekelt)...amikor már a 30. résznél tartottunk és jött az, hogy ideje lefeküdni, mert holnap suli akkor egyszerre úgy elkezdtem izgulni,hogy ÙR ISTEN mi lesz a kövi részbe, hogy kövi nap órákon bem nagyon tudtam odafigyelni...egyszóval nagyon élveztem azt a blogodat és kár, hogy nem volt folytatása...amúgy van twittered?

    VálaszTörlés