2012/02/25

1. rész: Koncertjegy

Sziasztok! 
Itt lenne az első rész. Nos, nem fűznék hozzá semmit.
I hope you like it, jó olvasást!
xoxo ~ Regi.

Januári hideg... brrr. Mindenki bent kuksol a jó meleg házikóban, ahogy mi is. Freddel éppen egy megbeszélés közepén tartunk. Vagyis ő beszél, én hallgatok. J Még csak pár hete dolgozunk együtt, de már nagyon jól kijövünk. Nem egy megkövesedett negyven éves öregember, hanem poénos, és szívesen használja a mai szlengeket.

- Des, ki tudsz bírni nélkülem egy hetecskét? – kérdezte.
- Persze – nevettem fel. – Miért?
- Mert holnap indulok Detroitba, meglátogatni a szüleimet.
- Az tök jó – mosolyodtam el. - Puszilom az őseidet!
- Átadom – kacsintott. – Amúgy, légy jó, és az utasításaimhoz tartsd magadat! Semmi részeg bulizás, baromkodás, cigizés, drogozás, börtön, kórház… se semmi ilyesmi! Nem szeretném, ha idő előtt botrányba keverednél!
- Hé, minek nézel te engem? – háborodtam fel vigyorogva. - Nem olyan vagyok, mint a többi csaj! Sosem voltam még részeg, nem nyúltam cigihez, sem droghoz. Börtönbe sem szeretnék menni, ahogy kórházba sem!
- Jól van, jól van, csak elmondtam – állt fel.
- Persze, értem én – öleltem meg.
- Na szia, Kicsi lány! – adott két puszit, majd lesiettünk a lépcsőn.
- Jó légy – kiabáltam utána az ajtóból.
- Te is – kacagott fel, majd beszállt az autójába, és elhajtott.

- Destiny, hozz nekünk forrócsokit! – szólt oda nekem Hope, aki éppen Jennával tévézett.
- Persze, viszem – mormogtam az orrom alatt, majd beballagtam a konyhába, és megcsináltam nekik a kért italokat.
- Megy valahova Fred? – kérdezte Jenn, mikor odaadtam nekik.
- Aha – vágódtam le melléjük én is. – Detroitba.
- Minek megy oda?
- Meglátogatja a szüleit – mosolyogtam.
- És mikor szándékozik visszajönni? – szürcsölt bele a forrócsokiba Hope.
- Valamikor a jövő hét után – vontam vállat, majd a tévére szegeztem tekintetemet.
- Yeah – ordított fel Jenn, mert a One Direction egyik klipjét kezdték el játszani. A One Thing-et.
- Hurrá – forgattam meg a szememet.
- Shhh – csitított el.
- Oké – néztem rá felvont szemöldökkel.
- Istenem – húzta a fejére a párnát Hope.
- Shh már!
- Én ezt nem bírom ki – ragadt rá megint a szemem, miközben ő épp a nyálát csorgatta az éneklő pasikon.
- Nem értem, neked miért nem jön be valamelyik – rázta a fejét Jenny.
- Nincs ízlésem – kaptam a számhoz mű-izgatottsággal, mintha ez lenne a legnagyobb bűn a világon.
- Szerintem sincs – helyeselt Hope, mire halkan felkuncogtam.
- Már is bírod az exedet? – kérdeztem Hope-tól.
- Öh… - habogott zavartan. – Attól még helyes, és szeretem, te is tudod… Amúgy meg, az összes jóképű! – förmedt rám.
- Na én megyek melózni – tettem le az asztalra a bögrémet, majd felpattantam a kanapéról és a konyhában pihenő telefonomért mentem.

Felöltöztem, elköszöntem Jennáéktól, beszálltam a kocsimba és elhajtottam, egyenesen az étterembe.

- Szia Bernice – sóhajtottam egyet fáradtan, majd felültem a pult előtti székek egyikére.
- Szia Des – adott két puszit. – Na mi van? Már át sem öltözöl? – mosolygott. – Talán felmondtál? Kirúgott Lilly? – ment át az arca komorba.
- Nem, nem mondtam fel, és Lilly sem rúgott ki! Csak fáradt vagyok…
- Miért? – nézett rám tágra nyílt szemekkel.
- Nem tudom… csak mindjárt leragadnak a szemeim – vontam vállat, majd rádőltem a pultra. Magamon éreztem Berni értetlen pillantásait, ezért sóhajtozva feltápászkodtam, majd bevánszorogtam a pult mögötti folyosó legutolsó szobájába, a „személyzet szobájába”, és felkötöttem a szokásos „egyenruhát”.

- Destiny – csalogatott a kezével magához Bernice.
- Hm?
- Te mész majd a One Direction koncertre?
- Esélytelen – vágtam rá.
- Miért?
- Mert nem szeretem őket!
- Tudom, ezt már megbeszéltük egypárszor, de… Hogy lehet őket nem szeretni?
- És nekem még mindig az a válaszom, hogy egyszerűen! – kacsintottam.
- Kár!
- Na, mi van?
- Mert én nem leszek itthon és szerettem volna, ha hozol nekem még egy autogramot – kölyökkutya szemekkel nézett rám.
- Hát…
- Lennél szíves? – nem tudtam ellenállni a kölyökkutyáknak…
- Jól van, megkínzom magam, miattad! – emeltem ki a „miattad” szót.
- Köszi – ölelt meg.
- Sokba fog ez neked kerülni – mosolyogtam rá.
- Tudom, de megéri – vigyorgott. – Hétfőn elhozom a jegyet, meg a VIP kártyát!
- VIP-s vagy?
- Persze! Apum mindent elintéz, ha megkérem – kuncogott.
- És esetleg nincs kettő plusz VIP kártyád és jegyed?
- Tesóidnak? – kérdezett vissza mosolyogva.
- Aha – forgattam meg a szemeimet. – Tudod, hogy Jenn hatalmas fan… Hope… na őt meg kibékítjük Louis-val – kacsintottam rá.
- Beszélek apuval!
- Köszi!

A munka végeztével jött a főnökasszony, Lilly.

- Na lányok, nem volt semmi gond? – kérdezte.
- Nem, semmi – válaszolt Berni.
- Örülök! – bólintott határozottan.
- Na én megyek öltözni! – indultam meg az öltöző felé, mert nem volt kedvem ott bájcsevegni azzal a zsarnokkal. Bern is követte a példámat.
- Na már csak ő hiányzott! – tört ki Berniből a méreg.
- Ne is mondd! Rühellem! – morogtam én is.
- Jobban bírom, ha Tom jön be!
- Tudom – mosolyodtam el. – Én is! Ő nem ilyen hiéna, mint Lilly.
- Ahogy mondod – helyeselt Berni.
- Hazavigyelek?
- Nem, köszi! Én is autóval jöttem.
- Jól van, akkor szia!
- Szia – biccentett, majd kiléptem az öltözőnkből.

Elköszöntem Lillytől is, beszálltam a kocsimba, és már ott sem voltam.

- Megjöttem! – kiabáltam be a házba.
- Na szia! – jött le anyu a lépcsőn. – Milyen napod volt?
- Marhajó! – öleltem meg fintorogva.
-A „hiéna” főnököd? – fojtott vissza egy mosolyt. Itthon is így hívom. J
- Az – húztam el a számat. – De most inkább felmegyek a szobámba! – indultam fel a lépcsőn.
- Oké – hallottam mögülem.

Ledobtam magamat a laptopom elé, majd első utam egyből Facebookra vezetett. Az üzenőfal Jenny kiírásaival voltak tele, amik mind kapcsolódtak a One Directionhöz. Mit tud rajtuk ennyire imádni? Érthetetlen.
Erről jut eszembe, el kell mondanom nekik a koncertet.

- Hope! – csörtettem be a szobájába.
- Hmm? – fordult meg a székén. Megláttam a monitoron szereplő szövegeket. Felismertem.
- Már megint az üzeneteit nézed vissza? Délelőtt is ezt csináltad! – guggoltam le mellé, majd rátettem kezemet a combjára. Olyan anyásan.
- Nem tudom elfelejteni – rázta a fejét, és letörölte könnyeit.
- Nem kértük tőled, hogy felejtsd el! Sosem mondtunk ilyet, és nem is szeretnénk! – néztem fel rá.
- De… nézd meg! Ő egy sztár… - nevetett fel kínjában.
- És? Ő is ember. Még mindig a te Lou-d!
- Az enyém? Már rég nem az enyém!
- Lehet, hogy már régóta nem vagytok együtt, de figyelj, szeret! Tudom, hogy szeret!
- Destiny… mindegy – sóhajtott.
- Figyelj, majd a koncert után kibékültök!
- Milyen koncert? Már elfogytak a je… Te szereztél jegyet??
- Most szeretve vagyok? – néztem rá angyalian.
- Te… komolyan szereztél jegyet? – hitetlenkedett.
- Aha – bólintottam.
- Istennő vagy, tesókám! – ölelt át. – De… mi lesz, ha már nem szeret?
- Hülye vagy! Dehogynem szeret! Higgy nekem!
- Miről susmogtok itt? – jött be mosolyogva Jenny.
- Hát csak arról, hogy – kezdtem el, majd Hope oldalba bökött, ezért befogtam.
- …hogy Destiny szerzett jegyet a koncertre! – fejezte be helyettem.
- Milyen koncertjegyet?
- Bolond Bandára – válaszoltam most már én.
- Úgy érted…
- A One Direction-re! – vágott közbe Hope.
- Muszáj mindenkinek a mondatába belevágnod? – fordultam hozzá értetlenül.
- Muszájnak nem muszáj, de jól esik – vont vállat.
- Ne már! - mondta Jenn. – Megyek a One Direction koncertre… Úristen!
- Még mindig itt tartasz? – kérdeztem.
- Igen! Ez… hű! Köszönöm, Des! Imádlak! – ölelt meg lelkesen. – Végre láthatom Niallt! Újra!
- Nincs mit! – távolodtam el tőle. – De kérlek titeket, hétfőig semmi One Direction! Ok?
- A koncert jövő pénteken lesz – okoskodott vissza Hope.
- De a jegyeket hétfőn kapom meg!
- Vagyis… két nap múlva! – visított Jenn.
- Hát ti megőrültetek! – viharzottam ki a szobából. Lesiettem a lépcsőn, a konyhába, mert éhes lettem.
- Anya! – kiabáltam be a nappaliba, miközben besuhantam a konyhába.
- Igen?
- Apa mikor jön?
- Este.
- De már fél nyolc van – vontam fel a szemöldököm.
- Akkor nem sokára itthon lesz.
- Jól van – rántottam meg a vállam. – Kértek tojást?
- Megcsinálod a vacsit?
- Aha, ha már itt vagyok, akkor meg.
- Jó, de akkor mindenkinek süss!
- Természetesen!

Vacsi után még elmosogattam, majd a helyére tettem az edényeket, evőeszközöket, tányérokat.
Ezek után besétáltam a fürdőmbe és letusoltam.
Letisztítottam az arcomat és a pizsama felvétele után bemásztam a pihe-puha ágyikómba.

Már mélyen aludtam, mikor arra kaptam fel a fejem, hogy valaki megpuszilt.

- Apa? – nyökögtem félálomban.
- Igen! Nyugodtan aludj csak tovább – suttogta, majd csak az ajtócsukódást vettem észre. 

8 megjegyzés:

  1. Wááááá... még csak az első fejezetet olvastam, de már bele szerettem az egész történetbe*-* Nagyon érdekes lesz az egész, ezt már most érzem. Kíváncsi vagyok, hogy Des mikor békél meg az 1D- s fiukkal, vagyis, hogy mikor kedveli megőket, és hogy mi lesz Hope- pal meg Louis- szal, jaj és Jenny:D mindenkivel közlöm, hogy Ő én vagyook*-*♥
    Regi nagyon jó lett már imádom az egészet, és ez a rész nagyon jó lett:$ hamar kérem a kövit..SIESSS!
    SZERETLEKIMÁDLAK!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Mona! Remélem, hogy a további részek is tetszeni fognak! Te vagy az egyik, akinek a véleményére nagyon adok! ♥ Hát, idővel kiderül, hogy mikor békélnek meg, és hogy mi lesz Hope-pal és Lou-val. Hehe, igen, ő te vagy!♥
      Köszönöm szépen, még egyszer! ♥
      Sietek... :)
      Szeretlekimádlak♥

      Törlés
  2. Vxibdhhdhhdhyehhehhchhejhduhvdhduhbijdidbddjnihij.*o*KOVETKEZO RESZT.AKAROM...MOSST!!:DDDSD x btw Regcs voltam.:D

    VálaszTörlés
  3. Csak egy lány :)2012. február 26. 11:34

    Regii ! :D
    Itt vagyok megint és olvasni fogom hűen + kommentelni :D
    én az előző történetnek is hipernagy fanja voltam, de ez....
    nem találok szavakat ! *_* már az 1. rész megfogott, biztos vagyok benne hogy ezis egy szuper történet lesz. :D egy részt sem fogok kihagyni! Csak így tovább :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Te! ♥
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)
      Eh, pedig még nem is történt benne semmi... köszönöm szépen! ♥ Annyira örülök, tényleg. :) ♥ Köszi! xxx

      Törlés
  4. Naaa nagyon tetszikk...*-* És még ne mis szerepeltek benne úgy a fiúk..:$ Siess a folytatással Csaaj:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :) Aham, azért még egy kicsit unalmas... :)))
      Sietek, csajsziiii :)) ♥ xxx

      Törlés